Hej igen!!

Jag mår riktigt bra nu! Mitt grundmående är glädje!! Ja förutom mitt fantastiska liv hemma med familjen så har jag ett kanonjobb på gymnasieskolan och som personligass. Älskar att sprida en massa kärlek och få tillbaka dubbelt. Tänk att idag så hände något häftigt, jag sa ifrån till en av eleverna som jag verkligen tycker sååå mycket om. Vi har inte haft något gräl alls men idag blev det. Jag tecknade att jag skulle diska och att hon kunde plocka av bordet. Hon blev arg. Hon gick emot mig och liksom attackerade och va otroligt frustrerad. Men jag stod kvar och tecknade och försökte förklara ved som hände... när jag sagt mitt så ignorerade jag henne och sa nej jag vill inte teckna mera nu! sen så när hon varvade ner så tecknade jag att -du och jag är juh kompisar... då tecknade hon -kompisar, tillbaka! åh vad jag grät! YES! vilket framsteg!!! Älskar när jag känner mig stolt... Vi har kommit en bit till så bra!!!
.......................................................................................................................................................................
Hemma är det så skönt att bara kunna vara och säga till varande precis vad som tynger. Vi är en perfekt kombo jag och min man! Vi skrattar, gråter och pratar med varandra. Det är så häftigt! Ja, nu kanske ni undrar mä det gör juh alla.... Men inte riktigt så har mitt liv varit förut. Allt är så vackert!! Ja, barnen är mer vild än tam trots konsekvenser som gör ont för dom. För tillfället så äre tv/dataförbud, utegångsförbud och tidigare läggning som gäller för Melicia framöver tills förändring sker. Hon sköter sig bättre absolut men det ska bli bättre... Dom är så vackra dessa sköningar!! Älskar dom ibland så det gör ont i hjärtat! Ibland är dom så billig så jag skulle kunna ge bort dom... men det är så det är med barn... ups an downs :)
.......................................................................................................................................................................
Ja som ni kanske har förstått så älskar jag mitt jobb som elevassistent/assistent! Imorgon ska jag och min fina vän Moa åka på ett handikapp-läger!! Det ska bli såååå spännande...
Undrar hur många sköna typer vi kommer träffa där?? ÅHH! så spännande!!!! <3
.....................................................................................................................................................................
Min man och barnen ska på dop i Sundsvall på söndag, Johannas lillasyster Linnea ska döpas och har hört rykten om att en vigsel kommer att bli av oxå!!! STORT GRATTIS!!!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0