Dag 7. Dåliga vanor

Ähh, va fan är det här för tema?!! Min första tanke va jaha... jag blåser alla! Men mina nära vänner känner juh mig och vissa av dom läser juh bloggen ;/ hmm... Okej, lets go!
  • Jag har för vana att lägga kläder överallt, vilket resulterat i att Melicia är likadan.
  • RÖKNINGEN! Men den vanan känns okej oftast så jag är väl inte mogen riktigt än :)
  • Jag lider av prestations ångest vilket kan ställa till en del. Jag vill ha struktur i vardagen med scheman och ordning och reda. Lappar på skåpen så alla vet vart grejjerna ska vara. Men jag har lite svårt att fatta att jag kanske inte är sådan person som jag vill vara.
  • Jag kastar hellre saker i slasken än i soptunnan under köksbänken.
  • Har ett sjukt dåligt morgonhumör.
  • Snabba lösningar är bättre än gedigna arbeten i hemmet... sinnessjuka lösningar om en hylla sitter tokigt/ommöblering istället för rensning tex ;)
Ja den däringa förbannade rökningen önskar jag hade styrkan att hitta motivationen!!
Ibland så händer det att man hinner mer än in så ska barnen ha mat och vad gör man inte, klär av sig på stället... Det va väl en fin ursäkt eller??
Alla våra scheman! Barnens dag för dag schema och vårat städschema :)
Detta är en bild på våran badrumshylla... den lutade lite för mkt in mot väggen så jag fixade det med 2 värmeljus å lite ståltråd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0