Dag 7. Bloggfavoriter eller annat viktigt jag kikar på

BLOCKET är min favorit där tittar jag dagligen efter ett stort gult hus eller förvaringsmöbler ;)
AMS där kollar jag dagligen efter mitt drömjobb som jag inte har en aning om vad det är ;)
MIN KUSINS BLOGG är oxå en av favoriterna, varje dag kikar jag vad hon har haft för sig ;)
..........................................................................................................................................................
ÄH, jag orkar inte skriva om det här!! Jag har en underlig känsla i kroppen som gör mig illamående :/ Va fan är sant egentligen vad tror du?! Jag gör alla mina handlingar till kärlek för min vackra prinsessa...
Äh, Det löser sig nog! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0