Dag 4. En låt med många minnen

Jahapp där försvann allt jag skrivit va fan... suck! Men inget att hänga upp sig på... *morr*
Vi börjar väl om då ;)
Vill egentligen bara lite lätt förklara, denna sång är helt enkelt en person för mig. En person som jag saknar mycket!
En människa som betytt och betyder mycket för mig. Tyvärr så flyttade hon uppåt i Sverige till hennes rötter... Men vi har haft så sjukt kul ihop ;) Japp just den här låten imiterade hon i Nordanstigs skogarna på ett hotell där vi jobbade 2 säsonger... eller jag 1 1/2 för det hände lite tok så jag fick visst inte jobba kvar :/ ja, en annan historia...
Vi Älskade Galenskaparna och Aftershave... Ja, vi skulle ut och röka vet inte ens om det va fest eller inte, för hon är så här sjuk jämt. För er som vet vem jag pratar om så kommer ni att henne framför er ;) Hon dansade och sjöng denna iaf runt en gran i mitt utanför Hotellet bland KOTTAR, HOVMÄSTARE och BERTS BRAVADER. kopiera länken och skratta!!
http://www.youtube.com/watch?v=RSwMwcgw3CE
Miss you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0