Dag 1. Min favoritserie eller annat skit som visas på teve just nu.

Hmm, Favorit serie... Näe, någon sån har jag väl inte, för det finns liksom inte tillräckligt med minne att minnas när dom är på teve. Förut när jag var mindre och inte var upptagen av barn och allt som hör dom till, ja kanske tom. när jag var barn så tittade jag gärna på Dr Quinn, Skilda världar och Tre kronor förstås ;)
Men för tillfället så äre väl harm teve som gäller som BigBrother. Men dom är juh så jävla vidrig i årets program så ibland känner jag bara avsmak. Men visst finns det en hel del sköna typer som Tenny tex. (Men ingen favvo)
Annars så tittar jag gärna på Fuskbyggarna, Sofias Änglar, Hemlige miljonären och JA! Det där programmet där dom letar sina rötter i andra länder... adopterade barn mm. men gud... heter... Spårlöst! Spårlöst med popcorn och en massa tårar av lycka! Det gillar jag! Men annars så äre väl det som går just då tillfället ges att teven blir ledig! Fejjan tar mer tid av mig än vad teven gör idag!
Så! Japp då vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0