suck... vill inte skriva egentligen. Trött i huvudet, tar en kaka...

Äh, jaha igen... "En önskan att... - Konflikt/tystnad... - Skuldbeläggning?... - Tårar i ögat/sorg... - Ont i magen..."
Fy jag blir så trött... Medvetenhet och förvirring på samma gång... Hur äre möjligt?? Hur ska detta sluta? Gilla läget eller "En önskat att... - Konflikt/tystnad... - Skuldbeläggning?... - Tårar i ögat/sorg... - Ont i magen... - Ingen sömn..."
..................................................................................................................
"Skuld är som en skugga över hjärtat"
...................................................................................................................
Ur Balans...
Kvällens tystnad fick mig till tankar, pulsen bara bankar
genom hela min varma kroppen, -Jag vill inte ha den "sista droppen!"
Rädsla för minutens kräkning, då allt känns som en vräkning
och sorgen blir för tung, men sjung då kvinna sjung!!
Tankarna ja inte vill ha, jag vill bara va
i mitt lyckans land och alltid hålla i din hand.
Men hjärtat vad händer i vårt liv, en massa tok å tidfördriv
Vi ska finna vår vackra värld igen i soluppgången och
sedan vandra tillsammans i kyrkogången.
...................................................................................................................
Hittade dessa vackra rader på nätet... mä! fint det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0