suck igen...

Jag är såå jävla trött på att va så här... kan det inte bara släppa? Var på möte igår vilket va otroligt bra för mig ;)
............................................................................................................................................
Inatt sov min Frida och hennes goa unge hos oss, vi rillade med grannarna och fick ett fint besök av mysiga flickor C å Carla. Igårkväll så röjde vi i vardagsrummet och plockade och kastade grejjer.
Nu kaffe och cigg. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Tack för din gulliga kommentar, den värmde verkligen! Igår fick jag verkligen kämpa för att inte "trilla dit" men det gick vägen! :) Idag har jag gratis harmoni efter en lång natts sömn, lyx! ;-)

Hoppas din dag blir helt underbar!!

2011-06-06 @ 10:22:49
URL: http://sillviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0