Röjning av "Stora stormens" rum

Idag jobbat mellan 8-16 dagen har flytit på skitbra och jag har vuxit en del i mina uppgifter :) Har sjungit ta mig till havet längs med hamnen idag, högt! skepp-ohojj sa pappan å gled in i hamn... kul att se honom å familjen där... Jag blir så glad av min pappa nuförtiden :) riktig glädje. Han kom emot mig å kramade mig och det är sååå häftigt! Vi har liksom hittat varandra nu! JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!
.................................................................................................................................................
Hemma så har det städats på barnrummet å skurats i köket. Hade tänkt ett möte på kvällssidan men jag blir liksom lite lätt "pundig" när jag drar igång... :) Men då blire grejjer gjorda oxå...
Badrummet får det bli imorgon och tvätta tvätta tvätta! Jag gillar att tvätta ja ;)
Jag å min man har återfått balansen... tror att det släppte mkt spänningar när min utbildning var över. Jag blir som sagt ganska manisk ibland när jag går in i grejjer. Hoppas at balansen håller i sig, vill inte vackla på hälarna mera! Jag vet juh vad jag vill!
...................................................................................................................................................
Helena sjunger BÄ BÄ VITA LAMM nästan hela... och kan räkna till 5, så himla duktig våran tjej! Vi tränar färger just nu men BLÅ är väl den färgen som finns på det mesta hemma hos oss. Gul bil-BLÅ, Röd boll-BLÅ, Grön solstol-BLÅ, Rosa hårborste- BLÅ och mopeden som är vit-BLÅ mamma va?? ;) charm unge!
...................................................................................................................................................
Melicia skulle sova hos Lisen ikväll men hon saknade sin mamma och kom hem vid 23 tiden ikväll. Hon blev jätteglad över att rummet var städat så ikväll var jag världens bästa mamma... *tårig* go-unge!!
...................................................................................................................................................
Saknar de andra stora tjejjerna i vår familj, önskar att dom kunde vara här mera än vad dom är <3
Nu äre nog dags att krypa ner breve den "Lilla stormen" som ligger i våran säng :)
Ha det gott ni vackra människor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0