pengar... suck, kommer det alltid att vara ett problem????

Jaha, suck... då var pengarna slut då...Vad hände?! Men jag känner ingen oro än...
.................................................................................................................................................................
Idag vaknade jag sent 9.00 faktiskt. Tack till min fantastiska familj, främst min man som kliver upp med Helena. Idag har min älskade vän Frida varit här med sin otroligt söta son <3
.................................................................................................................................................................
Har monterat barncykelsits på mopeden idag, riktigt coolt det blev ;) skjutsade barnen runt kvarteret några varv... de gillade farten "adrenalin barn" ;)
Vi blev bjuden på stuvade makaroner och korv av grannarna idag - trevligt! Gillar skarpt att dom flyttat hit <3
Har hunnit med lite idag... vagnparken i hallen fick flytta till cykelförrådet, ugnen blev rengjord, pantat 3 påsar pant, 3 maskiner tvätt och hunnir med att sola en sväng- bara älskar solen!! Hoppas på fin väder imorgon igen :) Nu ska den sista maskinen med tvätt hängas... Sen ska jag ner å försöka få luft i mitt cykeldäck...
....................................................................................................................................................................
Min klasskompis dotter kommer nog till hälsingland ikväll, hoppas jag hinner med att se henne under hennes vistelse här. tänker på henne ofta faktiskt...
Gokväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0