Maln med goa vänner!

Igår kom mina vänner Linda och Frida, Frida hade med sig sin prins E och Linda hade magen... så vacker hon va. Jag har inte haft kontakt med Linda på ett tag. Men visst äre helt fantastiskt kändes inte ett dugg konstlat och skumt igår. Jag verkligen älskar sådana kontakter. Vädret var strålande och Linda och Frida hämtade oss runt 13 tiden. Tyvärr hade jag missat att T jobbade, men det var tänkt att hon skulle med oxå... men vi får styra en annan dag. Vi for ut på Maln med barnen. Helena badade sin första gång ute, tänk att det skulle bli med mig, världens största badkruka!! Hon tyckte det var kul tills hon började frysa... Sen for vi hem till oss allihopa för en java, in på maxi en sväng där Frida handlade fikabröd... MÖtte på Emma å T å V så dom kom oxå upp på kaffe. Ö ringde och var i stan så han kom oxå upp ;) mkt folk blire!! KUL!
..................................................................................................................................................................
Det verkar som om möhippan-planerna har rullat igång... mystiska medd på fejjan och i mobilerna... Känner mig nyfiken över detta!! Skojj!
..................................................................................................................................................................
Idag blire jobb,jobb,jobb känns spännande! Undrar vad jag ska få lära mig idag då... ;) extiensiella frågor står på schemat!! Kan man älska 2 barn lika mkt? Vad studsar ljudet på i rymden? Kan det brinna i rymden? Varför gör dom inte luftkraftverk med solceller?? Hur mkt gift äre i kaffe egentligen? Vad kommer grupptryck ifrån??
;)
Ha en fin dag ni alla! Lägger in bild från igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0