"Jobb, jobb jobb dom fixar det nog... med jobb jobb jobb! - Askungen!!!!"

öh öhhö, had den äran??? nej nej dumsnut!
citat: Askungen
.....................................................................................................................................................
Jag har jobb nu i några veckor framåt, känns himla spännande faktiskt. UTVECKLANDE som f*n!!
från V.24-32 ser det ljust ut... hoppas attd et fortsätter sedan.
vikarieträff idag klockan 16-19 herregud vad intressant det är med ett nytt yrke. Jag får användning av massa av det jag lärt mig under min utbildning som drogterapeut. MI och HJÄRNAN tillexempel... Blir till att läsa på lite om epilepsi och asberger mm. skojjigt!
......................................................................................................................................................
Här hemma har vi haft besök av f-rätten och umgänges stöd. Trevligt och Meöicia svalde dom direkt!
Kändes bra...
.....................................................................................................................................................
Idag hare varit måndag och ingen skola... saknade mina klasskamrater en sväng idag... hoppas ni alla får en fin sommar!
.....................................................................................................................................................
BARFOTA-BRÖLLOP IS THE SHIT!!! HA HA!! so crazzyyyyy!

Kommentarer
Postat av: liz

hej!! komemr defininitivt komma tillbaks å läsa dina tankar! lycka till i sommar!! och har du inget bättre för dig kan du ju checka min blogg



KRAM

2011-06-14 @ 00:37:23
URL: http://www.khaos.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0