Har du kvar din röda cykel? jajjemen!! stolt!

Herregud så seg jag är, men det är väl ganska mänskligt klockan 05.43 på morgonen :) idag väntar en intressant dag med en ungdom som jag nyligen börjat arbeta med. I måndags så blev "lilla stormen" hemskickad från förskolan då hon tydligen spytt.(vilket vi inte har märkt något av) Jag tror förstås att hon fått upp frukosten vid gungningen (åksjuka) direkt efter frukosten på "skolan"... Tänkte iaf ringa dom idag och säga att hon kommer. Stackars min man hinner juh inte riktigt ikapp henne nu... Kan juh vara en direkt fara för henne att vara hemma, då Mikal tränar på att åka på 2 hjul i rullstolen dagligen :)
.......................................................................................................................................................
Cykel punkterings lagning al'a Sanna! Gick skapligt faktiskt, men jag har upptäckt att jag behöver bygga lite muskler för att kunna vara så händig som jag vill vara :) Men nu står den här alldeles röd och vacker i vardagsrummet, min lilla cykel :') fått den av min pappa för något år sedan. Skeppshult is the shit!
Bla så har jag har en sovande man i bakgrunden, han fick ta sängsoffan *ler* inatt eftersom mamma tillbringade natten i min säng tillsammans med mig å "lilla stormen". Det finns ingen som har en soffa över liksom till tajkonfamily!?
Nu en till cigg sen så läre jag kanske vakna till liv. Ha en bra dag ni alla fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0