Äntligen!

Äntligen börjar denna dag komma till sitt slut! OJoj, vilken dag! Stress, hispiga mamman, lycklig över att jag lyckats slutföra en utbildning, tårar och vemod... Mopeden ner med Melicia till skolan hem igen och ta med "Lilla stormen" till skolan. Först fika med jordgubbar och glass, Stormen åt en hel del ;) gött! Dagen på skolan kändes lite skum... Grät till "den blomstertid nu kommer" Kramat farväl till alla i klassen. Men jobbigast var nog att lämna C... som tidigare nämnt så finns hon med mig på något konstigt vis... Grät när jag gick till bussen, önskar att hon bodde här så jag fick ta del av hennes visa och sunda meningar om livet och nuet <3 All kärlek till C!!
Alkohol och drogterapeut Sanna... hihi... nice!
.......................................................................................................................................................
Hem till stan med en sovandes "Liten storm" Morfar hämtade mig och barnen och vi for iväg till Melicias avslutning i Hälsingtuna kyrka... Tyvärr så tyckte "lilla stormen" att det var roligare utanför kyrkan så jag såg inte så mycket av Melicia. Men jag var där och det är det viktigaste för henne. Hennes pappa kom oxå med sin mamma, vilket gjorde henne väldigt lycklig! Vi pratade en del om hur allt kommer att bli och vilka funderingar han hade om umgänget mm. Kändes bra faktiskt. Lilla stormen va trött så morfar hämtade oss halv sju och hon somnade ganska kvickt. Jag och Melicia åt glass framför tv.n och njöt in vårt sommarlov. Efter ett tag kom Mikal hem efter Pinglans avslutning, det slumpades sig juh så tokigt att alla brudar hade avslutning samtidigt! typiskt! Mamma kom med tårta och vi fikade även det... men oj vad trött vi var.... Nu blire bara slappa och vara... funderar på ett bad.
Men först kaffe å fejjan!! igen.. tagit upp beroendet igen ;) men ska inte sluta blogga för det, så var inte oroliga ;)
//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0